Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 9, 2007
Image Size
1.3 MB
Resolution
887×1659
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,328
Favourites
120 (who?)
Comments
39
Downloads
48
×
Fairy Otter: See Spot 2.6 by BBMacToma Fairy Otter: See Spot 2.6 by BBMacToma
Holy gawd...it's 0325HRS and I'm not tired...just hungry.

Wanted to have this done so much earlier but World of Warcraft had this thing called PVP...and I got addicted. My bad.

So during the waiting time for battlegrounds, I finally finished this with help from my old friends Trent Reznor, Nevermore, and random soundtracks to keep me in a chipper...-ish mood.

Yes, that IS blood in the background...not ink. And I don't know if anyone will care/recognize this but my initials are "crafted" into the runes of the enchanted map. "bbmac" if you don't know my alias.

I also apologize for my extreme laziness on the background and other premade textures in the strip. I wanted my Wacom Tablet. And I want it badly.
Add a Comment:
 
:iconremusjohn:
REMUSJOHN Featured By Owner Oct 31, 2013  Professional Digital Artist
Me on 3rd panel: OMG, DID HE JUST-
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Nov 21, 2013  Hobbyist General Artist
Heeheeheeeeeeeee
Reply
:iconmilar4444:
Milar4444 Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
ok that is just too cute and funny!lol
Reply
:iconannabellironblood:
annabellironblood Featured By Owner Jul 4, 2011
awww! so cute and so funny!
Reply
:iconsleeping7beast:
Sleeping7Beast Featured By Owner Mar 13, 2011
Oh Jezz! Prongs! He got bit! Sirius is a vicious little punk!
Reply
:iconbrisengr-wen:
brisengr-wen Featured By Owner Sep 2, 2008
James needs a hug in that last panel! :hug: :manhug: :glomp:
Reply
:iconbellatrixs-daughter:
Bellatrixs-Daughter Featured By Owner Aug 27, 2008  Student Photographer
LMFAO!
Reply
:iconattackofchickens:
attackofchickens Featured By Owner Aug 20, 2008  Hobbyist Writer
"he still needs to be trained" -Falls off chair YET AGAIN and continues rolling on the floor until she dies from a concussion from banging head against desk-edge too much while rolling.
Reply
:iconkaelvas:
KaelVas Featured By Owner Mar 19, 2008  Hobbyist Writer
lolz
Reply
:iconpsychotic-dragon:
psychotic-Dragon Featured By Owner Nov 22, 2007
XD
Reply
:iconyumipotter:
yumipotter Featured By Owner Nov 11, 2007
OMG! i'll tell the truth, i didn't think it was going to be as funny as it was! that comic wuz histerical!!!
Reply
:iconaurora-dawn101:
aurora-dawn101 Featured By Owner Sep 15, 2007  Hobbyist General Artist
This is amazing... MY favorite frames are the last two because of the expressions. I am still giggling. My tummy hurts now... >.<
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Sep 20, 2007  Hobbyist General Artist
Hahahahahaha. Yeah. I'm working on expressions right now cuz I'm not that great at 'em...glad you like these. :)
Reply
:iconaurora-dawn101:
aurora-dawn101 Featured By Owner Sep 22, 2007  Hobbyist General Artist
These are great...
Reply
:iconrini-wolfram:
Rini-Wolfram Featured By Owner Aug 11, 2007  Hobbyist Writer
^^
Reply
:iconmimosne:
Mimosne Featured By Owner Jun 17, 2007
Hilarious:D
Reply
:iconphoenixprincess:
PhoenixPrincess Featured By Owner Jun 9, 2007
Poor, poor, poor, poor James!
Sirius!
Oh well!
It's all in good fun n' entertainment! :)
Reply
:iconpurplecow12:
PurpleCow12 Featured By Owner Jun 5, 2007
The third panel made me crack up, I woke up the neiborghs (well, not really but you get the idea)
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Jun 5, 2007  Hobbyist General Artist
lol! Well thanks for your mighty disturbance skills. And I appreciate the compliment. :) Thanks for the reading my comics!
Reply
:icongatomonkey8765:
gatomonkey8765 Featured By Owner May 23, 2007  Student Writer
haha that's awesome! they're making the marauder's map!! (Im slow, so that took me a minute hehe...)
Reply
:iconarya-metru:
Arya-Metru Featured By Owner Mar 30, 2007  Hobbyist General Artist
:glomp: James and Sirius are soooooooooo cute!!!!!!!
Reply
:iconpriestessofnox:
PriestessOfNox Featured By Owner Mar 3, 2007
:jawdrop: Poor James.
Reply
:iconpirateotter:
Pirateotter Featured By Owner Feb 24, 2007  Student General Artist
So funny I love it!!!!
Reply
:iconveronicaisabel:
VeronicaIsabel Featured By Owner Jan 15, 2007  Hobbyist General Artist
Cute! :-)
Reply
:iconjackotheofool:
jackotheofool Featured By Owner Jan 10, 2007
the eyes on potter in the last block. that's hawt and i know you caught the typo "hand me the ruler" :D

But this whole thing is adorable :D and sirius is just the cutest XD
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Jan 15, 2007  Hobbyist General Artist
I've yet to edit the we're/we've typo. T_T......I'm such a dumbass. Of all perfectionist english people....I had to make a mistake. lol!!!
Reply
:iconjackotheofool:
jackotheofool Featured By Owner Jan 15, 2007
Silly :D
Reply
:iconladyliver:
ladyliver Featured By Owner Jan 9, 2007  Student General Artist
Brilliant hehe ^_^
Reply
:icondarienkmarshelly:
DarienKMarshelly Featured By Owner Jan 9, 2007  Hobbyist General Artist
OMG that's the best one so far XD lmao! *hug*
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Jan 9, 2007  Hobbyist General Artist
I wanna do more Severus but I can't think of any. T_T If I did, they'd all be perverted!!! AHHHH!!!!!!! Maybe another Lucius one......
Reply
:icondarienkmarshelly:
DarienKMarshelly Featured By Owner Jan 10, 2007  Hobbyist General Artist
i don't think any of us would be shocked at a perverted comic of Sev, he has to have an active side, or at least the largest fanbase of girls who would really like to see it bahahahahaha :XD
Reply
:iconliliy:
liliy Featured By Owner Jan 9, 2007  Hobbyist Digital Artist
Aw, poor James....though for some reason his screaming face is the cutest. Hee hee.
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Jan 9, 2007  Hobbyist General Artist
Yeah. That was my favourite to draw, along with Sirius dozing. So cute. :D
Reply
:iconelectricity111:
Electricity111 Featured By Owner Oct 26, 2007
I thought it was peter...
Reply
:icondorkypaperclip:
DorkyPaperclip Featured By Owner Jan 9, 2007
That's so cute!!!!!
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Jan 9, 2007  Hobbyist General Artist
Thanks! ^_^ Edited the size cuz the full view wouldn't upload...for me, at least.

Glad ye like!
Reply
:icondorkypaperclip:
DorkyPaperclip Featured By Owner Jan 9, 2007
Wouldn't upload for me either, so I just downloaded it. What I really love is James ((that's James, right??)) face is the last panel!
Reply
:iconbbmactoma:
BBMacToma Featured By Owner Jan 9, 2007  Hobbyist General Artist
Yeah that's James. Sorry you had to see the huge size. I brought it down a wee bit. Should be good to go. :D
Reply
:icondorkypaperclip:
DorkyPaperclip Featured By Owner Jan 9, 2007
It's ok, it's still adorable!
Reply
Add a Comment: